Skip to main content
„SInfonia Masovia – Warszawska Filharmonia Kameralna“ znalazła nową, stałą, piękną siedzibę – naszym „nowym domem“ będzie, jeszcze nie otwarty – planujemy zainaugurować jego działalność 21.10.2021 r.,  „Terminal Kultury“ na Warszawskim  Gocławiu. Jako Orkiestra będziemy tam pracować i regularnie koncertować.
Planujemy również rozliczne tournee koncertowe poza granicami Polski – oczywiście wszystko uzależnione jest od sytuacji pandemicznej i związanymi z nią obostrzeniami w realizacji projektów kulturalnych.
W związku z nowymi okolicznościami i korektą profilu pracy Orkiestry, niezbędne jest zorganizowanie przesłuchań. Odbędą się one w Warszawie, w Terminalu Kultury na przełomie września i października 2021 r.
O dokładnych datach audycji na poszczególne instrumenty będę informował w kolejnej korespondencji.

Repertuar wymagany podczas
przesłuchań dla instrumentów dętych

Flet

1. W. A. Mozart – Koncert G – dur KV 313 lub Koncert D – dur KV 314 (część I z kadencją oraz część II)
2. Utwór dowolny o walorach wirtuozowskich wykonany z fortepianem
Akompaniator we własnym zakresie
3. Studia orkiestrowe:
– Felix Mendelssohn – Bartholdy – Sen nocy letniej, op.61, Scherzo/Ein Sommernachtstraum op.61,Scherzo
– Maurice Ravel – Dafnis i Chloé/ Daphnis & Chloe, 2 Suite
– Ludwig van Beethoven – III Symfonia Es – dur, op. 55 “Eroica”, część IV (Finale)/Sinfonie Nr 3, Es –dur
Ryszard Strauss – Salome op. 54
4. Flet piccolo
– Gioacchino Rossini – Semiramida – Uwertura/Semiramis Ouverture (flet piccolo)
–  Maurice Ravel – Koncert fortepianowy G- dur, część I/ Klavierkonzert G-dur  1 Satz (flet piccolo)
– Witold Lutosławki – Mała suita/Little suite for orchestra (flet piccolo)

Obój

1. W.A.Mozart – Koncert c-dur czI i II z kadencjami
2. E.Bozza  – Fantasie Pastorale
3. Studia orkiestrowe:
– L.v.Beethoven – Symfonia Nr 3 cz II i III
– J.Brahms – Violin Concerto cz. II
– G.Rossioni – Ła Scala di Seta
– I. Strawinski – Pulcinella
– M. Ravel – Le tombeau de Couperin
– P. Czajkowski – Symfonia Nr 4 cz II i III

Klarnet

1. W.A.Mozart – Koncert A-dur, cz I i II
2.  Studia orkiestrowe:
– L.v. Beethoven  – Symfonia Nr 4, cz. IV i Symfonia Nr 6 c` II
– F. Mendelsshon – Symfonia Nr 4 cz.IV i „ Sen nocy letniej” – Scherzo
– P. Czajkowski – Symfonia Nr 4 cz III  ( może być na klarnecie B )
– M. R. Korsakow – Kaprys hiszpański i Szeherezada
– Szostakowicz – Symfonia Nr IX  cz. III

Fagot

1. W. A . Mozart – Koncert B-dur KV 191 cz. I i II z kadencjami
2.  Studia orkiestrowe:
– L. V Beethoven – Symfonia Nr 4, cz. IV
– M. Ravel – Bolero
– P. Czajkowski – Symfonia Nr. Cz. I, II i IV,  Nr. 5  cz. II i III
– M. R. Korsakow – Szeherezada – Cz. II
– D. Szostakowicz – Symfonia Nr. 9 cz. 4 i 5
– M. Ravel – Koncert fortepianowy G-dur cz. I i III

Waltornia

1. W.A. Mozart: Koncert nr 2 Es-dur KV 417 albo W.A. Mozart: Koncert nr 4 KV 495 (z kadencją) albo W.A. Mozart: Koncert nr 3 Es-dur KV 447 (z kadencją)
2. R. Strauss: Koncert nr 1 Es-dur (pierwsza część) albo H. Neuling: Bagatelle
3. Studia orkiestrowe:
– W.A. Mozart: Symfonia A-dur nr 29 KV 201
– G. Rossini: Cyrulik sewilski (uwertura)
– R. Strauss: Ein Heldenleben
– R. Strauss: Till Eulenspiegel
– P. Czajkowski: Symfonia nr 5

Trąbka

1. J. Haydn: Konzert Es-Dur 1. część do taktu 117 na trąbce „B“
2. G.P. Telemann: Koncert D-Dur na trąbkę picolo 1. część, Andante
3. Studia orkiestrowe:
– L.v. Beethoven: „Eleonore“ sygnał w B-dur i w Es-dur
– G. Bizet: „Carmen“ sygnał
– G. Mahler: Sinfonia nr 5
– I. Stravinsky: Petruska
– J.S. Bach: Jauchzet Got in allen Landen, Kantate nr 51 (piccolo)
Gdzie wysyłać zgłoszenia

Zgłoszenia i akces do współpracy prosimy przesyłać na email info@sinfoniamasovia.com. Zgłoszenie powinno zawierać: CV, zdjęcie(a) oraz opcjonalnie link do Państwa nagrań muzycznych (nie koniecznie z programem przesłuchań)

Ważna informacja

Zgłoszenie nie jest jednoznaczne z zaproszeniem na przesłuchania – po zapoznaniu się z nadesłanymi przez Państwa dokumentami i materiałami, skontaktujemy się, aby potwierdzić udział w przesłuchaniach.